REGLEMENT KLEEDJESMARKT

• Alleen wanneer u zich aan deze reglementen houdt, mag u meedoen aan de Kleedjesmarkt!

• De straten dienen vrijgehouden te worden i.v.m. doorgang hulpverleningsvoertuigen (3.5 m breed en 4.2 m hoog). Ook zijn hier alleen kleedjes toegestaan.

• Kramen zijn alleen op de Vischmarkt toegestaan.

• Op de Boulevard is de kleedjesmarkt verboden.

• Het is verboden etenswaren en dranken zonder vergunning te verkopen. Deze vergunning wordt door de gemeente via Oranjevereniging verstrekt. Vergunninghouders wordt een plek toegewezen op de Vischmarkt. Op deze plaats kan niemand anders staan!

• Commerciële handel is verboden en wordt van de Kleedjesmarkt verwijderd.

• Plaats mag alleen ingenomen worden achter de oranje krijtstrepen in de straten.

• Het is verboden levende dieren te verkopen.

• Spijkers/pennen in de grond slaan is verboden.

• Op 26 april mogen vanaf 18.00 uur de verkoopplekken worden ingenomen. Verkopen mag pas op 27 april vanaf 06.00 uur.

• Verkoopwagens zijn niet toegestaan. Uitgezonderd de vergunninghouders.

• Er staan op de Kleedjesmarkt vuilcontainers. Afval, overgebleven goederen en vuil dienen hierin gedeponeerd te worden.

• Iedere deelnemer dient de aanwijzingen van politie, brandweer en organisatie op te volgen.

• Het deelnemen aan de Kleedjesmarkt geschiedt geheel op eigen risico.

De Oranjevereniging kan niet aansprakelijk gesteld worden voor kwaliteit en verkooptransacties van de Kleedjesmarkt.

• De Kleedjesmarkt sluit om 16.00 uur!

DANK VOOR UW MEDEWERKING EN VEEL ORANJEPLEZIER NAMENS ORANJEVERENIGING HARDERWIJK

Privacy policy